maandag 3 juni 2013

Challenge nr. 4 + random-winnaar challenge nr. 3

Goedemorgen lieve blog-vrienden/vriendinnen,

Vandaag alweer challenge nr. 4 en wat doen jullie lekker mee allemaal met onze challenges.

Eerst maar de winnaar van onze 3e challenge en de random heeft gekozen voor....
en dat is lenie van http://lvdgiessen.blogspot.nl/2013/05/baby-vintage.html
Van harte gefeliciteerd Lenie, jij bent de gelukkige die 15,-- euro mag besteden in de webwinkel van Gerda. Wil je misschien je gegevens mailen naar apolloniadejong@hotmail.com dan neem ik contact op met Gerda en kun je iets moois uitkiezen.

Dan gaan we nu naar onze 4e challenge en onze sponsor is deze keer
en de prijs die ze beschikbaar hebben gesteld is de volgende.....


Super hè, we boffen toch maar met zulke geweldige sponsors.

Dan natuurlijk de opdracht.....

Challenge nr. 4 : maak een zomerse vintagekaart/creatie.

Bovenaan het blog, bij de regels voor deelname staan punten waarvan wij als team vinden dat ze bij een vintage-creatie horen. Ben je nog niet zo'n vintagekaarten-maker lees dan deze punten eens even door en wij denken dat je, buiten dat je aan de challenge-opdracht moet voldoen, minimaal aan nog 3 punten moet voldoen om je kaart mee te laten dingen naar de prijzen en de top-3.

Dan volgen nu de voorbeelden van het DT, gemaakt voor deze zomerse challenge.

Ans

Janet

Anneke

Jacomijn

Plony

Liesbeth

Pouwla

Henriëtte

Wij hebben weer ons uiterste best gedaan om jullie van inspiratie te voorzien en we wensen jullie dan ook heel veel succes met deze nieuwe challenge.
Je kunt je kaart linken bij Mr. Linky tot 17 juni 18.00 uur.
Volgende week laten wij zien wie er gekozen zijn in onze Top-3 van challenge nr. 3 dus houdt ons blog in de gaten.

Namens het Dt van WLVC wens ik iedereen een hele fijne dag.
Lieve groetjes, Plony.

31 opmerkingen:

  1. Goedemorgen dames van het DT, aan jullie prachtige voorbeeldkaarten zal het zeker niet liggen, wat zijn ze weer mooi allemaal en Lenie van harte gefeliciteerd met je winnende kaart, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige voorbeeldkaarten dames. en een hele leuke Challenge ik hoop deze keer weer mee te doen hoor.

    Lenie gefeliciteerd met je prachtige winnende kaart

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo meiden, wat een prachtige voorbeeldkaarten hebben jullie weer en een hele leuke challenge. Lenie van harte Gefeliciteerd met je winnende kaartje. Ik ga er weer mee aan de slag hoor!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo DT team, ik heb jullie prachtige voorbeeld kaarten bewonderd. Stuk voor stuk prachtige kaarten. En wat een leuke challenge. Zomerse plaatjes genoeg! Komt goed.
    Lenie van harte!
    Groetjes Anita
    Ps. wat is bloggen toch leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Allemal,
    Wat een prachtige voorbeeld kaarten staan er weer,
    En het nieuwe onderwerp vind ik erg leuk.Ik ga zeker weer mee doen.
    En Lenie van Harte Gefeliciteerd.
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Leny, wat fijn voor je. Wat een leuke nieuwe challenge is dit, ik ga weer meedoen hoor dus aan de slag hihi. De voorbeeldkaarten zijn weer ontzettend mooi, heerlijk om te zien.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heeft het team prachtige kaarten gemaakt. FANTASTISCH. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd Lenie. En wat een prachtige voorbeeld kaarten. Ik ga zeker weer meedoen, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie voorbeeldkaarten en Van harte gefeliciteerd met de prijs Lenie

    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind de kaarten allemaal schatjes en vond de challenge zo leuk dat ik hem aangegeaan ben.Had het mezelf wel moeilijk gemaakt(merkte ik achteraf)door een mannelijke versie te kiezen :( lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Lenie, super voor je. En wauw wat een leuke challenge weer, en wat een beauty's van een voorbeelden hebben jullie gemaakt, schitterend weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn eerste vintage kaart :).
    Het was even puzzelen want de linky tool herkende mijn geselecteerde foto niet als plaatje, maar het is gelukt!
    Nu echter het volgende... om mee te kunnen doen moet ik volger zijn van het blog. Afhankelijk van jullie definitie kan ik dat niet zijn.
    Volger: "Volg dit blog" knopje aanklikken en het blog in je leeslijst van blogger zien staan. Ik heb alleen geen blogger, dus kan niet op die manier volgen.
    Abonnee: Abonneren op berichten via Atom (zie onderaan de pagina) of de berichten ophalen vanuit je mailbox (rss feed lezen). Deze laatste optie gebruik ik, ik krijg dus telkens wanneer er een nieuw bericht is geplaatst hier een mailtje van.
    Mijn blogreader (van wordpress dan), daar kijk ik eigelijk niet naar om, maar mijn mail lees ik wel. Mijn vraag is dus: Is dit ook volgen?

    groetjes,
    Debbie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd lenie
    Ik ben weer van de partij ik krijg de smaak wel te pakken hoor?

    LIEFS JOLANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd Lenie en weer een super leuke nieuwe challenge. Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De voorbeeldkaarten zijn schitterend dames ☼

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Was weer leuk om mee te doen. Zo komen herinneringen van ons totleven. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke voorbeelden en inzendingen zijn er toch, ik heb inmiddels mijn kaart ook klaar en toegevoegd. uiteraard staat jullie blog in mijn sidebar.
    Succes allemaal en een heerlijk weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De opdracht is geweldig daarom doe ik weer graag mee !!
    Prachtige voorbeelden van het DT !!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk! Zomer op je kaart, dat is een leuke opdracht!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Allemaal Het is me geluktomeen kaart voor jullie challengeblog te maken. Ik hoop dat jullie de kaart vintage genoeg vinden. Ik vind jullie blog erg mooi. Leuke inzendingen. En een leuk en goed inspiratie team. Deze keer erg prachtige voorbeeldkaarten gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo hier mijn vintage wimpel voor de challenge.
    xxx Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke opdracht. Ook hele mooie voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke challenge, ik doe graag mee.
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik krijg mijn kaartje nu niet geplaatst. Ik probeer het later nog eens. Hopelijk lukt het dan wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke uitdaging, ik doe mee en heb mijn kaartje ingestuurd.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik heb mijn kaartje zojuist ingestuurd, maar ik krijg steeds een foutmelding, wat doe ik niet goed?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Tini,
      Welke foutmelding krijg je precies en wat deed je daarvoor? (Bij welke stap in het proces was je, en wat heb je ingevuld voordat je de foutmelding krijgt).

      Verwijderen
  27. Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het ziet er zo inspirerend uit dames. En toen ik dit kaartje voor één van jullie maakte bedacht ik me pas dat dit ook wel mee kan doen voor deze uitdaging. Ik hoop dat ik aan de regels heb voldaan en anders hoor ik het graag!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nelly (Creanelly)18 juni 2013 om 14:15

    Hallo Hennie

    Gefeliciteerd met de eerste prijs van het WLVChallenge blog.
    Je hebt ook een prachtig kaartje gemaakt.

    Heel veel plezier met de mooie prijs.

    Lieve groetjes Nelly ( Creanelly )

    BeantwoordenVerwijderen