donderdag 18 juli 2013

Challenge nr. 7 + random-winnaar van challenge nr. 6

Het is vandaag weer de 18e dus.....hier zijn we weer met een nieuwe challenge op het WLVC-blog.
Ondanks de vakantietijd zijn wij toch heeeel erg tevreden over het aantal deelnemers aan onze vorige challenge. Óók nog eens een hele lastige challenge en wij vinden het helemaal super dat er zoveel dames toch zijn gaan zitten om iets moois te maken van de landen/vakantie-opdracht.

Dan beginnen we maar met de random-winnaar en de prijs van KreaTrends is gewonnen door.....

Nr. 1 Hanny van http://tierelantijntjes.blogspot.nl/
Heel hartelijk gefeliciteerd met je mooie prijs en dankjewel voor je deelname aan onze challenge.
De gegevens van Hanny zijn toevallig al bij mij bekend dus als er  niets veranderd is wat betreft je adres  Hanny dan ga ik contact opnemen met KreaTrends en dan komt de prachtige prijs naar je toe binnenkort.

Dan over naar de nieuwe challenge....nr. 7 alweer en de sponsor voor deze challenge is...


De prijs die je kunt winnen met de nieuwe challenge is een prachtige tonic-mal...


en dan blijft als altijd de vraag.....wat moet je er voor doen????

De opdracht van challenge nr. 7 is: Gebruik 1 of meer vlinders op je VINTAGE  kaart/creatie....mag als plaatje maar ook los (gestanst, van hout, van stof....enz.)
Dat is te doen denk ik......niet zo'n moeilijke opdracht deze keer.

Natuurlijk hebben wij ons weer uitgeleefd om voorbeelden voor jullie te maken dus.....kijk en zoek je inspiratie....

Jacomijn

Ellen

Plony

Liesbeth

Pouwla

Henriëtte

Ans

Janet

Anneke

Hier moeten jullie het dan weer mee doen........we zien jullie graag verschijnen bij onze challenge en je kunt meedoen tot 2 augustus 18.00 uur.
Wij wensen jullie een hele fijne dag en voor wie op vakantie is natuurlijk heel veel plezier en tot op jullie blogs!
Lieve groetjes van het DT van WLVC.
Plony.

28 opmerkingen:

  1. Goedemorgen,
    Hanny van harte gefeliciteerd met je leuke prijs.
    En wat een leuke challenge weer! Vlinders zijn altijd erg mooi op kaarten. Dat komt wel goed. En wat een mooie voorbeeld kaarten van dt team, mooie inspiratie bron!
    Ik ga mijn best weer doen en doe graag weer mee.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd Hanny met je winnende kaartje. Wat een leuke challenge weer, en vlinders doen het altijd goed, ik ga eens kijken of het me deze keer weer gaat lukken om mee te doen, want de voorbeeldkaarten zijn weer supermooi, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O Wat gaaf dat ik gewonnen heb, superleuk. Ik ga nu even kijken met welke kaart en welke prijs hihi, beetje in de war nu.......lol.
    Bedankt hoor en uiteraard ga ik ook weer meedoen met de nieuwe challenge.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inmiddels heb ik de prachtige prijs bekeken, superleuk. En Plony, mijn gegevens zijn nog hetzelfde gebleven. Kreatrends ook hartelijk bedankt!

    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Dames van het DT team,
    Schitterende voorbeeldkaarten zijn er gemaakt door jullie, de inspiratie is er, nu de uitwerking nog!!!
    Hanny de eerste geworden en een prachtige prijs gewonnen, geniet er lekker van!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende voorbeeldkaarten. Heel crea.
    En Hanny gefeliciteerd, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi dames van het dt team, Wat hebben jullie allemaal schitterende voorbeelden gemaakt. TOP. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende voorbeelden!! Wat hebben jullie er allemaal weer mooie creaties voor gemaakt, het is weer puur genieten hier! Als ik tijd heb en krijg zal ik er mijn best weer voor gaan doen!

    Groetjes en allemaal bedankt voor de inspiratie!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. owowowo...wat een mooi blog is dit, Plony bedankt voor het blogadres, supers!! liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Hanny en wauw wat een supermooie voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie voorbeelden weer allemaal! Leuk om naar te kijken en ik haal er altijd weer nieuwe ideeen uit. Ik heb mijn bijdrage voor deze keer weer geplaatst. succes allemaal!
    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie voorbeeldkaartjes van jullie DT team,
    Hannny proficiat met je gewonnen prijs .
    Heb mijn kaart al geplaatst ,wat leuke prijs !

    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb mijn creatie ook weer toegevoegd :) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik geniet weer van de voorbeeldkaarten, wat zijn ze mooi!
    Mijn bijdrage staat er ook weer bij. Op mijn blog staat een 2e foto waarop je de details beter kunt zien.
    Veel succes met de challenge!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb nog maar een vlindertje toegevoegd!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige voorbeeldkaarten, inspiratie genoeg.
    Mijn kaart staat er ook bij.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige prijs is dit en ik doe weer graag mee, het is weer een leuke challenge dus iedereen succes gewenst.
    liefs Hanny
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Inspiratie genoeg van jullie prachtige kaarten gekregen.
    En met wat hitte ver-tra-ginggggggggg, staat het er op!! hihi.
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is weer een hele leuke wedstrijd! mijn kaartje staat er ook bij..

    gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Phoeh poeh,wat een bevalling om met die htte een kaart af te krijgen maar ik deed het graag,ik hoop alleen dat het plaatsen goed is gegaan ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke challenge! Van Henriëtte kreeg ik de tip om eraan mee te doen! Dat heb ik nu gedaan...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuke challenge, ik doe graag mee. Prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. nou ik heb de smaak te pakken hoor dames....
    ik heb nog een keertje meegedaan :)
    groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie voorbeeld kaarten dame,s
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke opdracht en prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt!! Dank jullie wel hiervoor!1

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. HOI HOI,
    sinds 2 dagen heb ik ook een blog en ik vind het super leuk om mee te doen met leuke challenges , het leuke is ook dat je weer volop ideeën opdoet voor je eigen creaties super leuk.
    ik kon nog net op tijd meedoen voor deze super challenge , hopelijk heb ik alles goed gedaan want ben nog aan het oefenen hoe alles werkt :)

    mocht er iets niet goed zijn hoor ik het graag.

    geweldige blog echt mijn stijl

    groetjes ellen1983

    BeantwoordenVerwijderen