dinsdag 3 september 2013

Challenge nr.9 + random-winnaar challenge nr. 8


Goedemorgen lieve volgers van het We Love Vintage Challengeblog......

Ga er maar een even voor zitten want dit wordt een lang bericht.
De vakantieperiode is weer voorbij en we gaan weer verder met de nieuwe challenges die ipv een maand weer gewoon 2 weken gaan duren.

Eerst maak ik de random-winnaar bekend van de afgelopen maand-challenge en dat is geworden......


nr. 49 en dat is Hilda van http://hildascraftcorner.blogspot.nl/

Heel hartelijk gefeliciteerd met het winnen van de prachtige prijs beschikbaar gesteld door
Hobbywebwinkel Just - a - Note.
Wil je je gegevens doormailen naar apolloniadejong@hotmail.com dan ga ik contact opnemen voor je met Diana van Just-a-note en dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe.

Dat voor zover de random-winnaar.

Nu over naar de nieuwe challenge maar eerst nog even een mededeling.....

Zoals velen van jullie wellicht al gelezen hebben op het blog van Ans , heeft zij besloten om te stoppen als DT-lid bij ons WLVC-blog. Natuurlijk betreur ik de beslissing van Ans.....zij was een stabiele factor in ons team en maakt ALTIJD mooie kaartjes maar ik kan haar beslissing ook wél begrijpen......soms moet je keuzes maken en voor jezelf kiezen. Ans heeft voor deze challenge nog wél een kaartje gemaakt dus staat nog in ons mooie DT-rijtje. De volgende keer zal er iemand anders in staan maar....daarover later meer.
Ans.......we wensen jou het allerbeste en ....tot blogs natuurlijk!

Dan nu de nieuwe challenge:

de sponsor voor deze challenge is:


en zie maar eens wat een mooie prijs er beschikbaar is gesteld: 




Wat moet er gedaan worden om deze mooie prijs te kunnen winnen?????
De opdracht luidt deze keer: Maak een kaartje/creatie waarin wij het thema TUIN herkennen.....denk daarbij aan een gieter, bloemen, kruiwagen enz.
Deze opdracht is bedacht door ons DT-lid Pouwla.

We hebben ook nog een gastdesigner voor jullie.....
Rosina van http://rosina-scrapcards.blogspot.nl/ is deze maand onze gastdesigner omdat zij dit, samen met haar tegoedbon, had gewonnen tijdens de bloghop van WLVC.

Dit is de kaart die Rosina heeft gemaakt voor deze challenge:


Prachtig gedaan Rosina en we zien je graag bij de volgende challenge nóg een keer als gastdesigner terug.

Dan de kaartjes van het DT.....

Plony

Liesbeth

Pouwla

Henriëtte

Ans

Janet

Anneke

Jacomijn

Ellen

Is dit niet prachtig!!!

Ga maar aan de slag en lever een kaartje/creatie in vóór 17 september 18.00 uur.
We komen graag langs om jullie moois te bewonderen.

Namens het DT van WLVC wens ik iedereen een heerlijke dag en heel veel knutselplezier.
Lieve groetjes van Plony.





 

 



15 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Hilda, en wat een geweldig leuk thema! Met mooie , prachtige creaties van het DT team. En Ans heeft een mooie afsluiting gemaakt voor dit challenge blog! Maar Ans ik blijf je hier volgen hoor in blogland. ;-)
    Ga weer eens zoeken tussen mijn plaatjes, ik heb vast genoeg leuks.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Hilda, superleuk.
    Geweldig, al die prachtige kaarten die er gemaakt zijn, bijna niet mogelijk maar de ene soms nog mooier dan de andere, schitterend thema ook trouwens, daar wil ik ook iets mee gaan doen.
    Ans heeft inderdaad als afsluiting een schatje van een kaart gemaakt, ook ik volg Ans via haar blog dus hoef gelukkig niets te missen.
    Fijne week allemaal, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt door de DT leden.
    Zal ook eens kijken of ik weer mee kan doen.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je prijs Hilda!
    En Rosina wat een prachtige Gastdesigner kaart!
    Het is weer een pracht rijtje!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tsjonge, wat een prachtige voorbeeldkaarten weer, iedere keer weer een verrassing om al dat moois te zien. Hilda van harte gefeliciteerd met je mooie winnende kaart, de nieuwe uitdaging staat weer op mijn lijstje, ik hoop dat ik er tijd voor vind. Mijn waardebon heb ik al omgezet in een bestelling en zal eerdaags wel binnenkomen, ik laat het jullie weten, nog heel erg bedankt daarvoor, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het zijn mooie kaarten
    ik doe graag mee
    groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaarten hebben jullie gemaakt . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige voorbeeldkaarten dames.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Hilda, super voor je en oh jeetje dat Ans gaat stoppen dat had ik niet verwacht, zeker niet omdat vintagekaarten helemaal haar ding is, wat jammer zeg. De voorbeeldkaarten zijn weer prachtig, helemaal mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten staan er weer,toch waag ik weer een kansje haha,het blijft leuk. Ans,ik zie je wel in blogland en Hilda,ben benieuwd.....alvast veel succes,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi DT Dames,
    Beter laat dan nooit, ik doe weer gezellig mee!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi DT Dames,
    Beter laat dan nooit, ik doe weer gezellig mee!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen