zondag 22 september 2013

Hetzelfde maar ook weer niet.........

Goedemorgen allemaal,

Vandaag weer een reminder voor de lopende challenge waarbij de opdracht is gebruik verf/gesso.
Deze reminder hebben wij eens in een ander jasje gestoken....
Ik heb aan de DT-dames gevraagd wie er samen met mij van dezelfde materialen een vintage-creatie wilde maken. Dát was dus geen probleem want ik had ze voor het uitkiezen hahaha.
Het is de bedoeling dat de volgende maand nogmaals een soortgelijke "duo-opdracht" wordt gedaan door 2 dames van ons team en daarna..........willen we graag af en toe eens een duo-opdracht doen met de winnaar van de top-3 dus wie weet nodigen we jou wel uit en krijg jij een pakketje opgestuurd om mee te werken.

Dan ga ik nu laten zien wat wij....Henriëtte en ik in dit geval, hebben gemaakt met het volgende pakketje....



Er zat een papieren zakje in en daar moest dus mee gewerkt worden.
Natuurlijk ook met de andere materialen.....dit is de uitvoering van Henriëtte geworden....


Geweldig hè....ik was zoooo benieuwd wat ze ervan gemaakt had hahaha....het was gewoon een beetje spannend om te doen.
Dan zal ik nu de mijne laten zien......let niet op het kleurverschil hoor want dat heb je nu eenmaal met verschillende foto-toestellen......


Grappig hè, hoe we toch ons eigen draai hebben gegeven aan deze opdracht. We hebben natuurlijk wel allebei gesso gebruikt hè....volgens de opdracht van deze challenge!!!

Ik hoop dat jullie dit een leuk projectje vinden en natuurlijk extra je best gaan doen om uiteindelijk die winnaar te worden van onze top-3 en zo'n pakketje te mogen krijgen om mee te werken. Wat de inhoud van het pakketje zal zijn......dat blijft voor jullie allemaal een verrassing.....dát weet alléén IK....hahaha.
Zoooooo leuk, zo'n vintage-blog!!!!!

Doe lekker mee, ook al word je geen winnaar dan nog blijft het heerlijk om te knutselen. De challenge loopt nog tot 2 oktober 18.00 uur.....succes.

Dan nog even een mededeling......Ik als "moeder" van dit blog, zoals de meiden wel eens lachend zeggen, had er wel een beetje de p... over in dat ik Ellen moest laten gaan uit mijn team want ik vind haar vintage juist zo'n aanvulling op wat wij zelf brengen dus.......mijn overredingskracht gebruikt en .....gelukt!!!!! Ellen blijft bij ons.....en ik denk dat jullie daar vást net zo blij mee zijn als wij.


Fijne dag en lieve groetjes van ons allemaal!
Plony.

14 opmerkingen:

  1. Wat ziet er dit superleuk uit, ik had die van Henriëtte hiervoor al gezien en het is inderdaad leuk om te zien hoe met dezelfde materialen toch 2 verschillende creaties tevoorschijn komen.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony en Henriëtte,
    Dit zijn leuke uitdagingen om met de zelfde materialen alle twee iets ander te maken. Het zijn hele mooie creaties geworden, en heerlijk vintage gemaakt, schitterend gedaan!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super eindresultaat, en blij met Ellen terug bij ons.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi geworden, prachtig muziekpapier en roze kleurtjes.
    Groetjes,Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi geworden, prachtig muziekpapier en roze kleurtjes.
    Groetjes,Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toppertjes, zo mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk zo die twee verschillen crea's te zien met toch dezelfde mooie spulletjes. Ik had al eerder op mijn tablet geprobeerd te reageren, maar dat lukte weer eens niet dus nu een nieuwe poging. Ik weet nog maar kort van het bestaan van gesso af en ben er af en toe wel mee bezig, alleen ben ik bang dat ik te weinig tijd heb deze week om nog sowieso een nieuwe kaart te maken, maar ik haal de schade wel weer in hoor en kom zeker kijken naar al het moois wat voorbij komt, groetjes en een fijne zondag, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn allebei Supermooi! Zo zie je dat ook in het vintage heel veel diversiteit kan zijn.
    En ook ik ben superblij dat Ellen blijft :)
    Groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat doe jij het als 'moeder' van dit blog toch geweldig!!! Wat een super leuke ideeën en uitwerkingen laten jullie hier zien! Hoewel ik eigenlijk geen vintage maak zou ik het haast gaan doen om gewoon bij dit te komen, LOL Maar ik lees het evengoed wel hoor ;-)Met heel veel plezier en jullie doen het als team SUPER!!!! Ga zo door!!! En Ellen is zeker een aanwinst, dus top!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Plony wat heb je toch altijd, leuke ideeen!
    Ook dit weer SUPER bedacht.
    Ik vindt het een GEWELDIG blog.
    En ook je DT dames doen het FANTASTISCH.
    Ga zo door, ik geniet er elke keer weer van!

    Fijne Zondag toegewenst
    Lieve groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beiden zijn prachtig uitwerkingen geworden
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze beide erg mooi geworden, de kleuren zijn wel erg verschillend door een ander toestel en kaart 2 komt veel mooier over!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo zie je dat je met dezelfde materialen heel verschillende resultaten krijgt: ieder heeft toch een eigen stijl en dat maakt onze hobby eindeloos leuk!!
    Ga zo door, ik geniet steeds weer!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen