dinsdag 18 februari 2014

Challenge nr. 20 en random-winnaar challenge nr. 19

Goedemorgen allemaal.......

18 februari dusssss.......tijd voor een nieuwe challenge bij WLVC.

Laten we, zoals altijd maar beginnen met de random-winnaar van de vorige challenge en de prijs van Kreatrends is gewonnen door....
Nr. 8 Mia van http://mijacards.blogspot.nl
Heel Hartelijk Gefeliciteerd en als je mij even mailt dan ga ik zorgen dat de waardebon door jou kan worden uitgegeven.

Dan de nieuwe challenge.....de 20e alweer en voor deze challenge hebben we een kadobon van Webshop Margo....

Iemand mag binnenkort lekker shoppen met deze bon.....

Wat willen we dat jullie ons gaan laten zien?????
De opdracht is deze keer gekozen door mijzelf en luidt:
Maak een vintagekaart/creatie en gebruik hierbij je favoriete mal of pons.
Dat is te doen toch?

Hier komen de voorbeelden van ons DT en ik hoop dat jullie ervan genieten....

Pouwla

Henriëtte

Nicole

Janet

Anneke

Jacomijn

Christa

Plony

Gastdesigner Anneke

De challenge loopt tot 2 maart 18.00 uur en we zien jullie natuurlijk graag ALLEMAAL meedoen met jullie favoriete mal of pons.

Namens ons allen een hele fijne dag.
Lieve groetjes van Plony.

29 opmerkingen:

  1. Wat allemaal weer een prachtige voorbeeld kaarten van jullie!!
    Ook een hele leuke challenge gekozen. Fijne dag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Oeps helemaal vergeten Mia te feliciteren met haar prijs!!
      Groetjes van Gerie

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd Mia, leuk voor je. Wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt en...het is weer een leuke challenge.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh super leuk weer!!! Ik ga er gelijk aan beginnen want omdat ik altijd zoveel ideeen heb was ik te laat met het posten van de vorige... had hem wel klaar maar was het vergeten te posten stom he!!! haha
    De voorbeelden zijn ook weer Super!!!

    Groetjes XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mia van harte! Mooie voorbeelden voor een leuke challenge!
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf dat ik in de prijzen ben gevallen. Mail is verstuurd.
    Wat een mooie voorbeelden weer,ga eens hard nadenken welke stans mijn grootste favoriet is,dat wisselt bij mij.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd, Mia!
    Ook ik doe graag weer mee, maar aangezien ik nog vrij nieuw ben in het meedoen met challenges, gaat er nog wel eens iets fout....Ahum...Zouden jullie nr 3 willen verwijderen? Alvast bedankt! De goede staat er inmiddels ook bij, hoor!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mia van harte gefeliciteerd wat een mooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt ik doe weer graag mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke voorbeelden waren het weer dit keer. Ik heb niet 1, niet 2, maar 4 favoriete mallen gebruikt. Het is alleen een vintage kerstkaart geworden. Moet er nog zoveel maken, dat ik daar maar gewoon mee doorga op het moment. En jullie hebben me aangestoken met vintage. hahaha. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Good luck to all fellow challengers. Fabulous Design Team work .

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke challenge! Ik heb een aantal stansen en ponsen die ik allemaal mooi vind en niet kan missen. De Vintage (!) Lace pons van Martha Stewart is er één van!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Henriette bedankt voor het verwijderen. Ik heb het opnieuw gedaan en hoop, dat het nu goed is gegaan dat linken. En ik lees hierboven, datik niet de enige ben, die een aantal favoriete ponsen en mallen heb. Veel succes. groetjes leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige voorbeelden zijn er gemaakt.
    Er zijn een aantal stansen waar ik weg van ben, maar ik vind mannenkaarten altijd erg moeilijk om te maken en dan is het wel erg leuk om met de radarwieltjes te werken. Ik heb net mijn kaart ermee geplaatst.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke challenge weer, ook ik heb een aantal van mijn favorieten malletj
    es bij deze kaart gebruikt....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bedankt voor de prachtige voorbeelden en de leuke challenge.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke challenge weer, ik doe graag mee maar op een of andere manier werkt Blogger niet mee (maandag he) De link naar mijn kaart:
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl/2014/02/happy-b-day.html
    Ik probeer het later nog eens, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Inmiddels heb ik mijn kaart kunnen plaatsen maar blogger werkt niet naar behoren, ik krijg heel veel kaarten van anderen in mijn lijst te zien en kon van mezelf alleen de kaart met wazige rand toevoegen, hopelijk is dit geen probleem?
    Liefs hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is prima hoor Hanny, als we op de foto klikken komen we bij je blogpost terecht en kunnen we alles lezen en zien.

      Verwijderen
  17. Het zijn weer schitterende voorbeelden en een hele mooie challenge. Ik ben weer van de partij hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zijn ze weer prachtig de voorbeelden.
    Ben wel aan de late kant maar heb vandaag mijn kaartje gepost.
    Proficiat met de 400ste volger wat leuk he.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik blijf jullie blog en Designteam geweldig vinden! Zo leuk en inspirerend jullie uitdagingen en voorbeelden! Ik wilde gewoon nog een keertje meedoen deze Challenge! ~♡~
    Groetjes xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt. Leuke challenge ook! inderdaad iedereen heeft wel zijn lievelings mallen denk ik, ik ieders geval wel! Doe graag weer mee.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful cards♥..I've some trouble with the link, but here is my card :) http://scrappellen.blogspot.no/2014/02/daps-posekort.html

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ..same problem;)) Here is my other link http://scrappellen.blogspot.no/2014/02/livet-bestar-av-yeblikk.html

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  24. schitterende voorbeeldkaarten design team.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schitterende creaties zijn er weer ingezonden voor deze challenge!
    Ik moet altijd erg lang denken en schuiven haha en het was druk voor school maar ook deze keer is het weer net op tijd gelukt om mee te doen.
    Fijne avond allemaal!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen