woensdag 25 mei 2016

Top-3 van challenge 68

Goedemorgen allemaal......

Wat fijn jullie weer te zien en ik denk dat jullie weer heel benieuwd zijn naar de winnaars van onze afgelopen challenge 68.

Ik zal jullie dan ook niet in spanning laten.....
Hier zijn de kaarten die door ons designteam zijn gekozen als de mooiste van de bijdrages....

Nr. 1 Emilie


Nr. 2 Odette


en deze keer een gedeelde 3e plaats.....Marlene en CreaNancy



Wat een schitterende bijdrages dames......echt genieten zoveel moois.

Heel hartelijk gefeliciteerd allemaal en jullie mogen de badge meenemen naar jullie blog om trots te laten zien dat je een winnaar bent geworden.


en....heel verrassend....hahaha....we hebben een prijs voor de winnaar...en wát voor 1...

Onze sponsor


heeft een prachtige prijs beschikbaar gesteld voor de winnaar van vandaag...


Als jij mij mailt Emilie dan is deze prijs de jouwe.... Je hebt een week de tijd om te reageren dus.....snel doen.
Hartelijk gefeliciteerd met deze meer dan verdiende prijs.

Tenslotte nog even herinneren aan de lopende challenge....je kunt hem >>Hier vinden.

Namens ons allen van WLVC wens ik iedereen een heerlijke dag.
xxx Plony

5 opmerkingen:

  1. Oooohhh wat leuk dat ik in de prijzen ben gevallen!!En wat een leuke prijs,daar wordt ik heel blij van zeg!!!OOk de andere dames van harte gefeliciteerd hoor!!!Ik ga je zodadelijk aan mail sturen plony.Groetjes Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd dames prachtige kaarten en creatie

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Emilie ... gefeliciteerd met je super mooi, knap winnende creatie ...
    Ook Emilie en Nancy gefeliciteerd met jullie Top-3 notering.
    En wat super zeg dat ik ook in de top-3 sta ... heel leuk hoor ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat vind ik dat een supergrote eer om in jullie top 3 te mogen staan bij die andere schitterende muzikale vintagepareltjes!
    dankjewel!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames met jullie prachtige kaarten.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen