zondag 25 december 2016

1e kerstdag 2016


Goedemorgen allemaal op deze eerste kerstdag van 2016 bij ons vintage blog.
Ik begin met iedereen hele mooie dagen te wensen....dagen vol vrede en geluk met iedereen die je graag om je heen hebt. Geniet van het in vrede samen zijn.....en laten we hopen dat we nog heel veel jaren een hele mooie kerst mogen hebben met elkaar in deze roerige tijd. Heb respect voor een ander...dan komen we al heel ver....Ik hoop van harte dat jullie allemaal de kerstdagen krijgen die jullie hebben gewenst.....

Omdat er bij de kerstdagen ook cadeautjes horen....ja ja....jullie voelen hem al aankomen....Wij hebben er nog een paar om weg te geven hoor..... We husselen wat af met de hoge hoed en hier komen 3 namen.......Voor jullie is er de volgende prijs, beschikbaar gesteld door....


3x deze prijs dus.....


Het is toch niet te geloven...wat een geweldige sponsor.....

De volgende dames mogen mij een mailtje sturen.....

Helma Hermans - Burhenne..... van de FB-groep Vintage and More
Suzan van http://suzanna-suzan.blogspot.nl/
Karin van https://karinsartscrap.blogspot.nl/

Jullie zijn de bofferds die een mooie prijs tegemoet mogen zien..... Ik hoop dat het een leuke kerstverrassing is dames.

Helaas kunnen we niet iedereen iets geven......jullie verdienen het echt allemaal. Wel kunnen we jullie nog maar eens bedanken voor jullie trouw als volger van ons vintage blog.
We komen nog 1 x terug met de winnaars van de lopende challenge en dan zit het er voor ons écht op.

Geniet allemaal...... Dat gaan wij van het designteam van WLVC ook doen.
xxx Plony

8 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kerst cadeautje dames!Geniet ervan!
    fijne kerst allemaal!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kerstkado dames. Gefeliciteerd en geniet ervan.
    Fijne kerst iedereen en een goed en creatief 2017
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw ik heb dit mooie kerstkado gewonnen. Hartelijk bedankt, ben er heel blij mee. De andere dames ...gefeliciteerd !!
    Fijne kerstdagen allemaal.
    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat lief Plony!Dank je wel..wat een leuk kerstcadeautje...
    Ik ga je een mailtje sturen!
    Hele fijne dagen,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je hartverwarmende kerstwens voor ons Plony. Ook ik wens jou en de meiden van het team hele fijne kerstdagen toe en natuurlijk alle goeds voor 2017!!
    Wat gezellig dat je ook vandaag 3 trouwe volgers blij maakt met een cadeautje.
    Ik vind het zo jammer dat we afscheid moeten nemen van WLVC...

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je mooie Kerstwens Plony. Ik wens jou en het team ook een heel fijne Kerst en alle goeds voor 2017, dat het maar een mooi en creatief jaar mag worden! Heel veel geluk bij alles wat je doet. En dames van harte met jullie super mooie prijs onder de Kerstboom! Liefs en groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooo wowwwwwwwwwwwwww dat is zekers een hele leuke kerst verrassing Plony.
    Wat gaaaaaaf mijn buik draait Fijne 3de kerstdag allemaal.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht nog op de valreep mee te doen want dat leek mij wel leuk. Echter het inzendtermijn is al gesloten. Het lukt eigenlijk ook niet meer. Dan maar even een berichtje op het blog. Jammer dat jullie gaan stoppen ik keek er altijd met veel plezier naar en waagde af en toe een poging om mee te doen. Vintage maak ik nog niet zo lang en ook af en toe als afwisseling. ( hihi mijn dochter van 20 die stylist is vind het maar niets, dat hoor je meer bij jongeren) Ik wens iedereen veel succes en kom jullie op de blogs vast nog wel tegen. Veel plezier en al het goede voor 2017! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen